طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: دکتر"محمدعلی عبداله زاده" در اجتماع مردم پرشور و کم نظیر مردم سرایان و استقبال گرم شهروندان این شهرستان، با اشاره به اینکه برای خدمت به مردم وارد عرصه شده‌ام و از اینکه مردم به من اعتماد کرده و به‌ عنوان نماینده خود بنده را انتخاب کرده‌اند تشکر می‌کنم، افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات وصف نشدنی و غیر قابل توصیف بود و سیلی محکمی بر چهره استکبار جهانی وارد کرد.
نماینده منتخب حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ما، ذخایر و معادن بسیاری هست که بر اثر اختلاف نظرهایی از سال ها پیش همچنان معطل مانده و قطعأ در فردوس هم بدین گونه است و این خوب نیست که عده ای در کارها و پروژه های دولتی دخالت کنند چرا که پروژه های ملی منافع ملی مردم را بدنبال دارد هر چند استفاده از نظرات سازنده خوب است و قطعأ ما نیز از نظرات سازنده استقبال و با نخبگان همکاری می کنیم.
وی ادامه داد: هر چند اختلاف سلیقه وجود دارد اما اشکالی ندارد که از نظرات همه استفاده بشود اکر شعارها تبدیل به عمل بشود و بدنبال حاشیه سازی نباشیم و با سعه صدر و بالا بردن آستانه تحمل خودمان حقایق جامعه را در نظر بگیریم و به خاطر یک گروه یک شخص یا افرادی خاص نخواهیم به حاشیه ها بپردازیم و رقابت ها تبدیل به رفاقت بشوند می توانیم دست در دست یکدیگر بگذاریم و با کار و کوشش در راستای آبادانی و پیشرفت منطقه و رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.
دکتر عبداله زاده با اشاره به محرومیت ها و تلاش فراوان مردمان سخت کوش منطقه بخصوص قشر کشاورز و دامدار در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه، یاد آور شد: با تمام وجود در محور ولایت، اصولگرایی را در نه در شعار بلکه در عمل ثابت و سعی می‌کنم که به اعتماد مردم پاسخ بدهم.
وی گفت: مردم شهید پرور حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه همگام با سراسر کشور بار دیگر با حضور 90 درصدی خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ ای بزرگ خلق کردند.
منتخب مردم خاطرنشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌ های اخذ رأی ثابت کردند که همچنان در پاسداری از آرمان‌ های امام راحل(ره) و پیمودن راه شهدای گران‌ قدر انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند و به فرمایش مقام معظم رهبری در این راه انگیزه ‌ی تمام نشدنی دارند.
وی با تبریک حضور حماسی ملت قهرمان ایران اسلامی به ساحت مقدس آقا امام زمان(عج) و پیشگاه مقام عظمای ولایت از دست‌ اندرکاران انتخابات اعم از نیروهای مردمی، دستگاه‌ های اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و نیز حماسه سازان واقعی آزمون خطیر انتخابات یعنی آحاد مردم حوزه ی انتخابیه تقدیر کرد.
نماینده منتخب مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است امانتی که از طرف مردم همیشه در صحنه به من واگذار شده را به نحو مطلوب و آنگونه که مورد رضایت خداوند متعال است حفاظت و مدافع حقوق مردم باشم.
وی با اشاره به اینکه مردم فهیم و بصیر حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به منویات مقام معظم رهبری لبیک گفته و در انتخابات شرکت کردند، تصریح کرد: حضور حداکثری رویاهای دشمنان را به خوابی پریشان و آشفته مبدل و برگ زرین دیگری در خاطرات شیرین انقلاب اسلامی ثبت کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا